چه کسانی باید از بالم لب استفاده کنند؟

چه کسانی باید از بالم لب استفاده کنند؟

مهم نیست چه فصلی از سال است، لب‌های خشک و ترک‌خورده همیشه در کمین هستند، اگرچه وقتی هوای سرد فرا می‌رسد بدتر می‌شوند. یکی از گزینه هایی که از طریق آن می توانید لب های سالم و لطیفی داشته باشید، بالم لب است، محصولی که به خصوص در چند سال گذشته جای خود را در زندگی روزمره بسیاری از افراد باز کرده و توانسته به نتیجه برسد. نتیجه مثبت بدهید اگر می خواهید در مورد این محصول بیشتر بدانید یا می خواهید بدانید چه کسانی باید از این بالم لب استفاده کنند، با ما همراه باشید.

لب‌های خشک، سوغات ناخوشایند هوای سرد

Lipbalm low

پوست لب بسیار نازک است و به همین دلیل است که به طور طبیعی به تغییرات آب و هوایی واکنش بیشتری نشان می دهد. همه ساله معمولا با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و شروع هوای سرد و خشک، بسیاری از افراد دچار خشکی لب می شوند و در صورت عدم درمان به موقع با مواردی مانند ترک خوردن لب مواجه می شوند، مشکلی که حتی ممکن است هنگام غذا خوردن رخ می دهد انواع غذاها به ویژه غذاهای شور و ترش باعث درد گزنده می شود. بنابراین، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از خشکی، پوسته پوسته شدن و ترک خوردن لب‌ها رنج می‌برید، داشتن حداقل یک بالم لب در روتین پوست‌تان کاملا ضروری خواهد بود.

بالم لب در خدمت شادابی و زیبایی بیشتر

به جز کسانی که از خشکی لب رنج می برند، افراد دیگری هم هستند که استفاده از بالم لب را در برنامه خود قرار داده اند. افرادی که دوست دارند همیشه لب های سالم و شاداب داشته باشند. این افراد منتظر بروز مشکل نیستند و از قبل با آن برخورد می کنند. بنابراین، قبل از اینکه از خشکی لب‌ها رنج ببرند، همیشه باید بالم لب مورد علاقه خود را همراه داشته باشند و از لب‌های انعطاف‌پذیر لذت ببرند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه دچار خشکی لب شوید، از یک بالم لب مناسب استفاده کنید. این محصول به زیبایی بیشتر شما کمک زیادی می کند و به خوبی آبرسانی می کند.

حجم دهندگی بیشتر با بالم لب مناسب

حقیقت این است که بالم لب‌ها مانند بسیاری از رژ لب‌های موجود در بازار حجیم نمی‌شوند، اما از آنجایی که لب‌های خشک و کم آب، کوچک‌تر و کوچک‌تر از حد معمول به نظر می‌رسند، استفاده از یک بالم لب مناسب و باکیفیت به باز شدن پوست کمک می‌کند. لب ها را بزرگتر از حد معمول نشان می دهد. علاوه بر این، براق بودن این محصول باعث انعکاس بیشتر نور می شود و این تم به آشکار شدن حجم بیشتر لب ها کمک می کند.

بهترین انتخاب برای دوستداران آرایش طبیعی

چه در خانه و چه بیرون، اگر طرفدار آرایش طبیعی و ملایم هستید، دلیل دیگری برای استفاده از بالم لب دارید. در حال حاضر دو نوع از این محصول در بازار موجود است. یکی مدل بی رنگ و دیگری بالم لب رنگی. گزینه اول همانطور که از نامش پیداست رنگ طبیعی لب های شما را حفظ می کند در حالی که گزینه دوم معمولا رنگ بسیار لطیفی را به صورت شما اضافه می کند که نتیجه ای طبیعی و جذاب خواهد داشت. شما می توانید این ماکت بالم لب را در انواع رنگ ها تهیه کنید و از آرایش زیبا و بامزه لذت ببرید.

جلوگیری از مضرات اشعه خورشید

همانطور که قبلا ذکر شد، پوست لب اغلب نازک و حساس است، بنابراین عجیب است که فکر کنید آفتاب نمی تواند به لب ها آسیب برساند. خبر خوب این است که بسیاری از انواع بالم لب حاوی فاکتور محافظتی در برابر آفتاب (SPF) هستند و به این ترتیب می توانند تا حدی از آسیب لب جلوگیری کنند. فاکتور محافظتی در برابر آفتاب (SPF) معمولاً حدود ۱۵ یا ۲۰ است، اما این مقدار از اثرات مضر اشعه خورشید جلوگیری می کند.

یک بالم لب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

گزینه های موجود در بازار بسیار زیاد و متنوع هستند، به همین دلیل است که انتخاب از بین آنها گاهی دقت بیشتری را می طلبد. برای خرید بالم لب مناسب به نکات زیر توجه کنید زیرا این ویژگی ها به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

سبکی: حقیقت این است که یک بالم لب خوب نباید روی لب ها سنگین باشد. هر چه نور این محصول بیشتر باشد نتیجه بهتری می گیرد به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نظرات سایر کاربران را در مورد محصول مورد نظر خود مطالعه کنید.
صاحب یک برند معتبر: هرگز از برندهایی که نمی شناسید و مجوزهای لازم برای نمایش محصولات آنها را ندارید خرید نکنید. قیمت پایین این محصولات ممکن است شما را برای خرید وسوسه کند، اما به یاد داشته باشید که هیچ محصول ارزان قیمتی کامل نیست.
فاقد مواد شیمیایی مضر: هنگام خرید بالم لب مورد نظر خود، مواد آن را بررسی کنید و اگر حاوی پارافین، رنگ، پترولاتوم (ژله نفتی) و فنل است، بلافاصله به سراغ گزینه بعدی بروید.

  • رنگ مناسب: اگر قصد خرید بالم لب رنگی را دارید، به تناژ رنگ پوست خود دقت کنید. اگرچه رنگ این بالم‌ها اغلب خیلی ملایم است، اما همچنان تاثیر خود را خواهند داشت و اگر به درستی انتخاب نشوند، آرایش روزانه‌تان را خراب می‌کنند.
  • داشتن روغن‌های گیاهی و ویتامین ای: هر چه پایه مواد تشکیل دهنده بالم لب مورد نظرتان طبیعی‌تر باشد، بهتر است؛ شاید همین طبیعی بودن طول عمر محصول را کوتاه‎تر از موارد دارای مواد شیمیایی کند، اما برای سلامت‌تان بهتر خواهد بود. یک بالم لب مناسب بهتر است شامل روغن‌های گیاهی مفید و همچنین ویتامین E باشد تا بهترین نتیجه را به دست دهد.

نکات مهم در استفاده از بالم لب

مانند هر محصول آرایشی دیگری، استفاده از بالم لب بایدها و نبایدهایی دارد:

در هنگام بیماری از این محصول استفاده نکنید، اگر این اتفاق افتاد آن را دور بیندازید. لوازم آرایشی که در تماس مستقیم با لب ها هستند می توانند آلودگی را جذب کنند.
به همین دلیل هرگز این محصول آرایشی را به دیگران قرض ندهید و آن را از کسی قرض ندهید. احتمال انتقال ویروس از طریق رژ لب و بالم لب زیاد است.
سعی کنید محصولاتی بخرید که نیازی به استفاده از انگشتان شما نباشد، اگر بالم لب مورد نظر این ویژگی را ندارد، قبل و بعد از هر بار استفاده، دستان خود را با دقت بشویید.

  • هر محصول معتبری روی بسته خود تصویری دارد که به شما اعلام می‌کند، حداکثر تا چند ماه بعد فرصت استفاده از آن را دارید؛ این تاریخ به جز تاریخ تولید و انقضای محصول است که باید به آن هم توجه داشته باشید. بنا‌بر‌این در صورتی که روی بالم لب شما نوشته شده مثلا تا شش ماه پس از باز شدن مجاز به استفاده هستید، به این زمان پایبند بمانید و پس از آن محصول را با گزینه جدید عوض کنید. این مورد به حفظ سلامت شما کمک زیادی خواهد کرد.
  • مراقب آلرژی یا حساسیت باشید؛ اگر پوست خیلی حساسی دارید، ابتدا کمی از محصول جدید را امتحان کنید و در صورتی که مشکلی ایجاد نشد، به استفاده از محصول ادامه دهید. علائم آلرژی داشتن نسبت به بالم لب همان مواردی است که از ابتدا برای بر‌طرف کردن‌شان سراغ این محصول رفتید، یعنی خشکی لب و ترک خوردن آن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

enemad-logo